Dan efter dopparedan

har vart i stallet ett par timmar, Darco gick julkurs med en liten tjej så hann bara borsta i typ 7 minuter.
Såg också att jag fick honom på dressyrkursen på måndag och tisdag, wiie :D inte så oväntat kanske (a)
Och sen onsdag-torsdag är det hoppkurs som gäller :D
Hästarna var iaf helt psyko när vi skulle ta in dom! haha så söta! Vi släpper dom genom paddocken nu och då passar dom på att springa av sig. Olivia var värst, kul att hon inte ska gå nån kurs nu på två dagar och sandra hann inte rida henne imorse... Crazy Horse!
Kom lagom till att dom hade lugnat ner sig på att jag hade min lilla kamera i fickan haha. Aja tog några bilder även fast dom inte blev så busiga :)
Pamina :)
pamina igen :) haha kolla Flash i bakgrunden, han tränade på att trava lite! tänk om han kunde göra så när man rider!
haha Eden gör ett slide-stop :D
Lilla köttbulle-Evita och Ferdinand som ville springa tillbaka till hagen haha!
Sen så kom han tillbaka :D så söt gamlingen!
Det får räcka :)

Kommentarer
Postat av: Klara

Såg du vem jag fick?:)<3

2010-12-26 @ 13:34:13
Postat av: Tilde

Nää, tror du fick eden iaf, men venne :P<3

2010-12-26 @ 15:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0