:)

har precis kommit hem från en underbar konsert! så himla fin var den. Massa folk och SMK var jätteduktiga! (Speciellt Helena och Hanna)
Tack Helena för en jättefin julklapp♥
Har lite småpanik nu för vi ska rida ryttartest imorgon!! för solnas ridskolechef Björn.
Men det är inte det som är jobbigt, jag kan inte programmet för 5 öre! aaah och jag glömde det i skolan :s så aja ur att man kan rida efter nån. Jag får träna lite nu på stallbacken :)
Skittråkigt program btw! Jättemånga tråkiga transportsträckor (typ ett helt varv runt fyrkantsspåret i mellanskritt)
Undrar vem jag får rida på :) vill ha Rio eller Ängeln för det är dom jag har ridit på den här terminen, men ängeln är så studsig så helst rio, han är roligast också! =D

Kommentarer
Postat av: Helena

Aaw vad roligt att du gillade det! Det var så kul att du kom! :D <3

2010-12-17 @ 10:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0