Hoppning!

Fick hoppa Flash idag igen :)
Och idag kändes det faktiskt fett bra! jag hade lite småproblem med sitsen ibörjan som att jag driver med överlivet och typ hoppar före hästen ibland, Men dom ordnade sig i slutet :D vi avslutade med att hoppa en liten "bana" med ett hinder på medellinjen (vänd över ridbanan) sen direkt ett på långsidan och sen direkt diagonal. Det var skitkul då sista gången och det stämde bra!
Fick inte ett stopp på hela lektionen och jag tyckte att han var duktiiig hest!
Så nu vill jag hoppa mera! :D men behöver inte vänta länge. Ska hoppa på min lilla prins (tror jag) på onsdag redan =D=D
tilde goes hoppryttare? nja :p
Dressyrhästen Flash 131 himself!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0