jullov!

Efter en asjobbig dag så är det äntligen jullov! :D
Först så skulle ja gå genvägen till bussen, hade lite bråttom och såklart var den typ igensnöad! Fick snö ända upp till knäna och i skorna :s var väldigt vacker när jag kom till bussen!
Sen var tåget 12 minuter försenat -.-' skojigt värre! kom några minuter sent till skolan.
Sen när jag skulle hem så var jag på tc lagom till mitt tåg skulle gå, men såklart (!) var det 11 minuter sent så jag missade min buss och fick gå i 20 långa minuter, när jag kom hem så hade jag ingen känsel i låren eller händerna! woho :D
Aja nu blir det till att åka till Kista med muppar och köpa julklappar!
/tilde♥
En gammal bild på Darco i hagen efter att vi hade ridit en superlektion ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0