KYLA!

fyfan vad kallt det är!
Hoppade Darco idag. Det var kuuul. Han var pigg! så när vi började med lite små hinder, som skulle vara gymnastikhoppning gick det lite för fort :p men sen så fick jag till några riktigt fina språng!
bland annat en kombination! på den så var det första gången jag lyckades landa i höger galopp på de här tre hopplektionerna haha! Så det var bra :)
För idag gick han fram bättre för skänkeln så då lyckades vi.
Fast jag höll på att förfrysa! när vi kom in och kollade termometern så visade den på -26°c, Helt sjukt ju!
Vattenkopparna i ponnystallet hade frysit så det var bara att bära hinkar och ställa in massa kupévärmare där, KUL!
jag hatar vintern -.-'
Darcos skägg frös när vi red haha och blev helt vitt!
ph av ella, hon e beest! jag ska ge henne världens bästa julklapp!
/TILDE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0