praktikdag på överby

Idag har jag haft min första lektion!
Fick ha en privatlektion för en femårig unge på Darco haha. Lite fail först när han var livrädd för hennes kläder och vägrade låta pappan slänga upp henne.
Men sen gick det iaf bra. Har lite dålig fantasi bara på vad hon skulle göra men hon fick rida lite ridvägar, slalom och trava över en bom :p
Var kul men lite läskigt. Hon skulle bara rida en halvtimme, så det gick fort.
Nu har jag telefontiden :) men det är inte många som ringer, jag och Sandra har kollat lite på vad vi ska ha för shownummer på våran invigning i maj nästa år. Funderar på John Hickey, så ett mejl är snart på väg till honom. Sen funderar vi också på att ha shettisgalopp, så gulligt ju!
Har ni några förslag på främst människor som har roliga shower som man kan hyra in? gärna nära stockholm :)
/tilde♥

 


Kommentarer
Postat av: issa o linda

fin blogg:)

2010-12-02 @ 18:10:03
URL: http://cassechuck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0