Ryttartest på Solna med skolan

Vi fick välja hästar på ryttartestet, varken Rio (som har vart sjuk :/) eller Engeln gick med och det är dom som jag har ridit dressyr på den här terminen. Så tog Enya som jag hoppade förra gången, ingen annan har ju ridit på henne heller.
På framridningen kändes det ganska bra, men så seegt! Fick stå upp och "rejsa" lite i galopp så fick hon lite mer bjudning iaf :p Fast det gick typ inte at  rejsa eller galoppera fort haha. Men traven blev iaf lite bättre av det. Och vi var så sjukt många i ridhuset så det gick typ inte att rida fram sen heller :s alla var ivägen! (no offence)
Jag red i första gruppen, på ryttartest rider man ju flera stycken. Vi var tre i varje grupp. Jag red först också, det var ganska skönt! :)
Hon hade 0 bjudning i programmet, använde spöt ( som man också får ha på ryttartest ) några gånger men det hjälpte inte haha. Annars kändes det helt okej.
Det var ju Solnas ridskolechef som dömde. Jag fick iaf 7,5 och bäst i klassen ;)
Snälla Helena Taxèn (hagensyason@bdb) var där och fotade så några bilder kommer det väl såsmåningom :D

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Snyggt träns! Minns du vilken monter det var ifrån? :)

2010-12-18 @ 18:15:55
URL: http://dressyrmupparna.se
Postat av: ronja

Vem hade Yason och Charlie? :D

2010-12-18 @ 19:12:32
URL: http://ronjagrahn.webblogg.se/
Postat av: Sandra

BRA TILDE :D Björn tycker ju om när man rider låååångsamt, inte alls mot vad vi är vana vid så det kanske var lagom då ^^ Eller skrev han nåt om undertempo?

2010-12-18 @ 20:31:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0