Stallet!

Har vart i stallet sen 9 imorse :) hjälpte Sandra som har vart sjuk. Jag skulle byta om i boden och när jag kom så var dörren öppen! så när jag tog händerna ur fickorna så tappade jag känseln i fingrarna direkt. När jag kom ut så sa Sandra att det var 21 minusgrader :s kallt!

Så vi kunde inte släppa ut hästarna för då skulle vattenkopparna frysa. Så vi fick mocka när dom var inne, det tog ganska lång tid. Sen fick dom gå ut vid 11 för då hade det blivit lite varmare. Men vi blev ändå klara i någorlunda tid!
 Sen så jobbade jag eftermiddag istället för Lisa S. Hästarna fick vara ute lite längre. Men det är ju många barn här och dom (hästarna alltså) är ju rena nu i snön så det var lugnt. Var lite jobbigt med styltorna på de första, sen så tinade dom iaf.

Aja ikväll ska jag hoppa på Lilla Darco :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0