Sunday bloody sunday

Söndagar är typ min segdag.se alltså jag gör verkligen ingenting om det inte är nåt i stallet. Ganska skönt, men man känner sig så tjock!
Har iofs gjort lunch, dammsugit, duschat och vart ute med Kasper, men ändå! Jag måste städa mitt rum också för imorn åker jag till mamma. och mina små vovvisar♥
Snart är det dags för dagens (VECKANS) höjdpunkt, nämligen Gossip Girl! Tycker det är den bästa av alla serier jag följer... älskar allt! handlingen, alla snygga människor (Naateeeeee), staden, musiken ja allt! Kärlek på den!

Gossip Girl dvd boxarna står också på min önskelista! :D
Har gjort ett par tidsinställda blogginlägg som dyker upp under veckan :)
/tilde♥

Kommentarer
Postat av: nathalie

Gud vad fin blogg! :D

kika gärna in på min blogg och om du vill kan du lämna en kommentar ^^

2010-12-05 @ 22:05:09
URL: http://myskatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0