dageen

Idag var jag i stallet strax före tio för att hjälpa till att lasta hö. Inte det roligaste, men det måste ju göras :) och nu är det bara någon/några gånger kvar att göra det också!!! :D
Hade kurs klockan två med helena, då lärde vi barnen att knoppa ;)
sen så har jag bara chillat runt i stallet, fixat lite till skräckkvällen som jag hjälpte till med och var spöke på.
Det var aaaasläskigt att vara spöke iår! stod ensam och det prasslade överallt :( (nej jag är inte mörkrädd...) men barnen blev iaf väldigt rädda och det är ju huvudsaken! :D en började till och med gråta hehe.
Imorgon är det ju då tävling för Sandras del och det blir sen eftermiddag, vi ska inte åka från stallet förens halv tre så det ä asnajs! :D och det är ju höstlov så det gör inget att det blir sent på kvälllen (förutom att man missar gossip girl♥)
wiiie nu ska jag käka massa godis och kolla teve :D
/tilde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0