onsdaaaaaaaaag

♥haha nu är jag hemma från stallet :) blev sen teorikväll, kollade på lite filmer och så. det är på vårens teori som vi brukar ha clinics. Det var intressant, alltid kul att kolla på gamla mållappar också, jag hade en från 2005 och då var jag fett smart :D:D
På mållappen från 2008 hade jag skrivit som kortsiktigt mål att rida en godkänd LC på Darco för en extern domare (ponnycupen) och det är ju CHECK!
På lappen från i våras hade jag skrivit att vi skulle rida en godkänd LB för extern domare och det var gjort på mindre än en månad då vi startade våran första lokala LB på 63% :)
Och kan ni gissa vad jag skrev nu då?? :p Godkänd LA haha, men det är ju redan done, men vill ha lite mer marginal :p (61%) och så skrev jag lite andra roliga grejer :D
imorgon är det ridning :D Jag rider just nu med stigbygeln fastsatt i sadelgjorden med aachenremmar :) för att jag ska hålla skänkeln stilla och på rätt plats. Jag drar gärna bak skänkeln och blir hackig. Men det funkar asbra med remmarna :D red med det för typ 1-2 år sen också för då drog jag bak skänklarna jättemycket och det har hjälpt!
Men bara Darco inte är busig imorn hehe :)
Darco den finaste på upplands-bro i våras♥♥
Massagefilmen är on it's way också, fast den blev lite flummig och rörig haha x) och jag orkar inte redigera nåt :o
/tilde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0