skoolisch

Nu är jag i skolan, har lite koncentrationsproblem hehe.
Idag är det ingen ridning tyvärr :( teori! men skönt för hästarna, dom får vila ända tills på onsdag. Då kanske det blir en busig Darco hehe :p Ska gå en teori om massage och stretching för hästen, idag. Det ska bli spännande!

Jag har anmält mig till en tvådagars hoppkurs på lovet också! hoppas att fler anmäler sig så den blir av. :) Darco är väldigt duktig på att hoppa :D vi debuterade ju hoppning för två veckor sen, en lokal LD+5 på Sollentuna rk. Lilla prinsen var jätteduktig men tyckte att hindrena var lite läskiga. 5 fel blev det och det är jag nöjd med!
Vem vet, det kanske blir någon mer hopptävling i vår!

En bild från sollentuna :)
/tilde♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0