dagens ridpass

Red på Darco.
Skrittade ut och klättrade lite i början. Jag hade sjuukt ont i magen när jag red :( Tror att det berodde på att jag inte hade ätit ordentlig mat på två dagar...
Så jag red typ inte ens första tiden, bara mesred och hade ont. Sen så blev Lena arg på mig, vilket var bra, jag får ju skylla mig själv om jag inte äter och jag får inte slarva bort några lektioner. Speciellt eftersom jag inte kan rida när jag vill eller varje dag.
Så då började jag sätta lite mer press på honom och rida ordentligt. Då gick det bra. Fina ponny!
(bild från vällingbys påsktävlingar förra året, hoppas få samma färg på rosetterna iår igen mwahaha ;D)
Startlistorna har kommit upp också. Startar ganska tidigt i båda klasserna, tycker inte om det. Men jag ska inte bry mig om det. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0