dagens ridpass @ solna

Fick rida på söta Leonardo di Caprio idag :)
Och eftersom Tessan var på kurs fick vi rida för solnas ridskolechef Björn! Då började vi rida lite senare så vi fick knoppa till lektionen, dom blev helt okej!
Nä men det var roligt att rida för Björn även fast han var lite läskig i början haha.
Själva ridningen gick också ganska bra. Han blir ju lite stark och låg ibland, men i slutet fick jag upp formen på honom lite så han blev superfin!
Vi red mest på volterna, Björn var väldigt nogrann med allting och det är ju bra!
Han sa att jag hade en väldigt fin grundsits men att jag måste tänka på att hålla underskänklarna intill hästen hela tiden. Och sen att jag skulle hålla lite mer i yttertygeln för det var då nacken kom upp och näsan fram till rätt ställe.
:)
leo!

Kommentarer
Postat av: helena

Ruuuuligt!

Björn är bäst! :D Läskig är han ju inte :P

2011-04-29 @ 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0