dagens ridpass @ solna

Idag stod det ju hoppning på schemat och jag fick rida på Charlie Fox. Aldrig suttit på honom innan ;)
Gick sådär, jag tyckte att han var lite seg i början. eller alltså inte seg, men han reagerade inte så snabbt på mina hjälper. Och så tog han inte så mycket stöd på bettet, men jobbade med bogen in-halt-bogen in. då blev det bäättre.
Själva hoppningen gick väl helt okej. Var inte alls beredd första gången vi liksom hoppade (vi hade "hoppat" lite bockar innan som hade gått bra) då han hoppade väldigt mycket med ryggen och jag kom efter och så typ stack han efter hahahahoch så skulle vi hoppa ett hinder till och då gick det fort x) Det var lite kaoos.
Men sen när jag var beredd att följa med ordentligt fram så gick det braa. Han hoppar ju verkligen superfint!
Men ja, han var inte så som jag trodde att han skulle vara faktiskt :p
Vi hoppade dogleg och ett hinder på medellinjen ;)
charlie :) bilden är snodd av nikonist@bdb hehehhe (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0