Lite nytt!

Så himla skönt i höst med skolan, ska bara vara inne två dagar i veckan ;) mina veckor kommer alltså se ut såhär:
Måndag - skola
Tisdag - skola
Onsdag - praktik
Torsdag - specialidrott dressyr på Farsta ridskola
Fredag - ridskola (har önskat solna!)
Jag är riktigt taggad på att komma igång med skolridningen, det är roooligt :D

På söndag ska vi ha tävlingar på Överby, vi anordnar nämligen DM i dressyr på storhäst! Roligt, roligt!
Ska vara funktionär heeela dagen, ska vara skrivare i första klassen, hjälp! Fast det ska faktiskt bli ganska intressant, då det är en domare som jag undrar hur hon tänker ibland hehe ;)
I DM-klasserna ska jag vara inhämtare, alltså typ det tråkigaste då man inte får se några ritter.. Men jag får ju åtminstone se ekipagen på framridningen :)


Och om 2 och en halv vecka är det tävlingsdebut för mig och Darco den här terminen! :D åh vad jag längtar! Men jag känner mig inte riktigt redo än, men får träna på så mycket som möjligt fram tills dess. Känner mig typ handikappad just nu då jag bara rider 2 dagar i veckan! Men sen blir det ju mer när vi börjar med skolan, alltså nästa vecka :)
Så nu vet ni lite mer vad som händer i mitt liv för tillfället!
Jag och Bill på enskede 2009, final i ponnycupen! :) underbar ponny detdär!

Kommentarer
Postat av: iisa

FETT med bra schema Tilde! :) Byta? :D

2011-08-24 @ 16:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0