torsdag

Tiden går så sjuuuuukt fort alltså! :o snart börjar skolan....
Dagen har tillbringats i stallet, som vanligt hehe :p joggade Phiolith lite och jag och sara var på äventyr i skogen haha.
Imorgon ska jag till segersta igen! ska följa med Anna på tävling till Gripen. Vi ska ha med oss 3 hästar; Sid, Harriet och Wolfman :) Och på fredag startar hon med första hästen klockan 20.10 och den sista hästen klockan 22.10... Så jag sover på segersta och sen är det tävling på lördag kväll igen haha :p
Men det ska bli kul och jag önskar att jag hade en bra kamera att fota med, Ella kanske lånar ut sin? :o (a)
börjar bli riktigt tävlingssugen nu! men första omgången av allsvenskan är om typ en månad :) och jag har inte ridit darco sen innan sommarn :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0