fredag @ solna

Vi hade ju avslutning, lite hopptävling! Jag fick fina Glitz! :)
Det gick ut på att vi skulle hoppa en bana på sju språng, två gånger och så skulle man lyckas pricka in samma tid båda gångerna.
Första gången gick sådär, jag blir lite "blockerad" när jag hoppar bana och tänker inte så mycket :p Så på typ tredje språnget eller nåt så släppte jag iväg honom utan att ta tillbaka, så han rev (vilket gav 4 sek tillägg) och sen så gjorde jag likadant på nästa hinder och då blev det tvärstopp. Men sen skärpte jag till mig och resten av banan gick jättebra. Sen skulle jag ju försöka rida nästa runda på samma tid, och då var ju den väldigt långsam haha. Så Jag hoppade och la in lite övergångar och skrittade en kortsida. Men den här rundan kändes mycket bättre och var helt felfri!
Och jag lyckades ändå ganska bra tycker jag, var 2 sekunder långsammare på andra rundan haha.

Snälla helena fotade lite också, så vi ska se om det kanske kommer lite bilder :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0