Praktik på Segersta

Var en rätt lugn dag idag. Mads, Elsa, Kexet och Weine (mfl) kom hem från tävling klockan 6 imorse. Så jag ryktade kexet och weine så att de skulle få igång blodcirkulationen ordentligt efter resan.
Sen så var det lie småplock.
Sen fick jag rida fram Royal till Anna. Royal är en stor 5åring, suuuperfin verkligen!
Han var jättefin att rida, så himla lätt i handen och jämn i sidorna! Och skitfin trav.
Fast han var lite spänd för solkatterna och när jag skulle fatta galopp så drog han ner huvudet och typ försökte bocka :p
Sen blev han lite förvirrad eller nånting för han slutade gå framåt, anna sa att han inte riktigt förstod vad jag ville. men aa det var skoj!
Sen gjorde vi lite mer småsaker typ smörjde.
Efter lunch så fick vi följa med Anna i en av smålastbilarna till "gården" och så hämtade vi två av deras unghästar därifrån som hon red på Segersta sen.
Sen var det ännumer småsaker haha sen slutade vi :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0