BLINGBLIING

Har jobbat både förmiddag och eftermiddag i stallet idag istället för Ida som har blivit sjuk. Har ju vänt lite på dygnet så det blev lite för få timmars sömn inatt. Så nu är jag sjuuukt trött! Ska nog ta en powernap snart ;)
Men vet ni vad jag håller på med nu då? Jag blingar min plastrong hihi. Har ju fått en ny snygg kavaj,så då tycker jag att plastrongen ska bli lite pimpad också :D
Om ni vill kan jag lägga upp bilder sen? För typ två månader sen så blingade jag ett av mina vita schabrak, en krona på ena sidan :D fett snyggt alltså!
Använder färdiglimmade stenar från Biltema, tycker dom funkar bra. Kostar bara 59,90 kr.
:D

Kommentarer
Postat av: Karin

Tilde, jag vil gärna se dina bling-bling-bilder :D

2011-01-05 @ 14:29:51
Postat av: Evelina

Jag me :D

2011-01-05 @ 17:18:11
URL: http://allycatsilversamott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0