.








Hööks 199kr

Superborsten som den kallas lever verkligen upp till sitt namn! Perfekt till dammiga hästar med lång päls. En vän tipsade mig om den eftersom vi båda har grovt långhåriga hästar, när jag provade hennes så rycktade jag kanske tio tag sen så klappade jag på Cayennes rumpa. DAMMET VAR BORTA!! Jag började gråta för att jag blev så lycklig. Jag började också gråta när jag fick den i julklapp några veckor senare. Måste jag säga mer? Den här rycktborsten är en lifesaver!

//Lisa

Kommentarer
Postat av: Kelly

Roligt att du gästbloggade här! Hoppas att allt är bra med dig :) Jag har en likadan ryktborste och tycker också att den är bra :D

2011-01-14 @ 21:33:41
URL: http://kellyshastliv.blogg.se/
Postat av: Hanna

Lisa! visst räddar den våra liv!! :D <3

2011-01-14 @ 22:48:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0