Färgad utrustning?

Vad tycker ni om en färgglad utrustning? 
Syftar mest på i hoppningen då, inte så ofta en dressyrryttare kommer in med grönt schabrak och träns liksom, haha ;)



Färgade stigbyglar och sporrar


Färgat träns

Visst, finns snyggare matchningar än rosa, men vissa har ju bara rosa saker..
Ibland borde folk leva efter mottot: "Less is more".

Däremot tycker jag att det kan va snyggt om man matchar i rätt mängd och i samma färger. Finns inget värre än folk som har typ grönt schabrak, rosa sporrar och orangea stigbyglar. Okej lite överdrivet, but u get the point!
Samma nyans ska det vara också!


Typ här. Gulligt, men lite för mycket. Skippa ridbyxorna och om man ska ha skydd/lindor ska det vara ett av dom, inte skydd fram och lindor bak..



Kommentarer
Postat av: Emma Engman

Håller helt med dej :) Jag använder grönt schabrak och grön huva på min svarta häst och i bland på benskydden fram :) Det tycker jag räcker men inte mera! // Emma och Trackback <3

2011-10-24 @ 19:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0