Gästbloggning = Minitävling!

Tisdag: Sanna Smidvik
Onsdag: Sara Metwally
Torsdag: Elin Färlén
Fredag: Lisa Hugner
Lördag: Sanna Smidvik
Söndag: Sara Metwally
Måndag: Elin Färlén
Tisdag: Lisa Hugner
Det är dom som ska hålla igång bloggen medans jag är på teneriffa!
Dom har alltså fått två dagar var och ska uppdatera så mycket och så roligt som dom kan på sina dagar! Fast dom måste presentera sig lite först såklart ;D
Men sen när jag kommer hem så ska ni få rösta på vem ni tyckte bloggade bäst! :D
Så ni får kolla här hela nästa vecka också fast jag är borta! Jag kommer hem nästa tisdag kväll.
Enjoy!

Kommentarer
Postat av: sara

woohoo jag får blogga på min födelsedag!! ;D<3

2011-01-09 @ 18:51:37
URL: http://sarametwally.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0