onsdag

Var kul att rida efter lite drygt en vecka! Men det kändes. Darco var lite stretig i början. Men han blev fin sen, i traven iaf. Galoppen var lite sisådär, jag låser ju händerna och då blir galoppen kantig, men han blir fin i formen. Så jag måste våga lätta lite på yttertygeln.
Hoppas att jag hinner rida något mer innan programridningen på söndag! Startlistorna har ju kommit upp, inge konstigt med dom, jag och Darco ska kämpa oss igenom LA:1 :)
Imorgon ringer klockan 06.00 för att jag ska bege mig ut till nowhere :p (segersta) skojjigt!

Många frågar om Överbys Hästar del 2 och jag lovar, jag ska fixa den så snart jag har tid! Tar ganska lång tid att fixa den ju ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0