Praktiiiik och lite annat

Har fått reda på att jag ska ha praktik på Segersta Equestrian den här terminen, ska bli askul!
Jag och rebecka ska vara där. Hon var ju där i torsdags och det var tydligen jättekul och vi kommer få rida sen ;D så det låter kanoners!
Fast det finns en nackdel...
Vi ska vara där mellan 9-18 och jag rider ju på torsdagar klockan 17.30. Just nu rider jag ju tre gånger i veckan för idrottslyftet, men det tar ju slut i mars tror jag? så då kan jag ju kanske sluta på torsdagar och fortsätta på onsdagar? Aja jag får prata med Lena. Får avboka på nu på torsdag i alla fall.

Segersta ligger mellan bålsta och enköping och det är där Mads Hendeliowitz och Jeanna Högberg håller till! Båda dom red ju unghästchampionatet i globen ;)


Sitter i skolan nu och vi är seriösa som vanligt.... :D



Kolla här ser man våran fina hästvägg där vi har klistrat upp massa hästbilder!! Både på oss och kändisar. Den är fett fin, och ska bli större!


Kommentarer
Postat av: Karin

Då måste du lova att hälsa min Elsa (hästskötare på Segersta)! Hon är underbar, du behöver inte vararädd för henne ;)



Välkommen hem förresten :)

2011-01-19 @ 20:26:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0