Sanna Smidvik

Hej det är jag som är Sanna Smidvik! :D
först ut av gästbloggarna den här veckan! (rösta på mig HAHA)

neej nu kör vi presentation.. Jag är 14 år och känner Tilde genom stallet, Jag har ridit på Överby sen sen jag var fem år men man kan väl säga att jag börja vara i stallet när jag var 9. Då jag började sköta en av Ridskolans hästar Unni! Jag var 9år och jag var inte alls duktig, det var inget jag gick in för kan man väl säga? Haha Lite senare när Unni försvann började jag sköta våran shettis Timi. Min stora kärlek, som senare flyttade till enköping då han inte ägdes av ridskolan helt. Det var Timi som fick mig att fastna i stallet. Samtidigt red jag mycket på Sandor, så när Timi åkte kändes det för mig ganska naturligt att gå till Sandor. Fina, duktiga, söta helt underbara Sandor! Som jag snart firar 2år med.. :D Vad gör jag mer i stallet då? Rider, för att någon gång bli bra men just nu går det väll inte så bra kanske, Är hästskötare till Helena som rider Sandor det är väldigt mycket man lär sig då och mycket roligt har vi! :D När det annars gäller hästar åker jag på sommarn till Öknehult precis som tilde. Har vart där två sommrar med Tilde -09 & -10! Första året red jag en shettis och en B-ponny och i år jag tvungen att uppgradera till en lite större ponny hahah för att inte släpa benen i marken.. Melodie världens gulligaste och en av dom jag verkligen gillar att rida eftersom att jag annars inte har någon stor favorit förutom att det är rusktigt kul att hoppa på sandor :D

oj vad långt det blev, hoppas ni orkade läsa, även om det mesta inte var så kul.. men det är ju en hästblogg så jag antar att ni inte vill veta vilken skola jag går i eller vilka jag brukar hänga med? Men om ni undrar nått mer är det bara att kommentera! :D  kommentera gärna vad ni vill att jag ska skriva om också? Behövs verkligen!

jag och timi♥

vet ni det är så himla svårt att välja bild på sandor.. han är alltid så fin! :D


Kommentarer
Postat av: Isabelle Westergren

Naaw söta Timi :D <3

2011-01-11 @ 13:52:40
URL: http://isabellewestergren.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0