Svar på kommentar

FÖRLÅT ATT JAG STÖR IDAG PÅ BLOGGEN, NÄR DET ÄR LISAS DAG EGENTLIGEN
men var tvungen när jag loggade in och såg den här kommentaren :

Bra kvalite in my <3

Men det står: När kommer tilde hem egentligen. eran uppdatering suger...

Tycker det va en lite halvt onödig kommentar, visst man får kommentera vad man vill, men jag tycker faktiskt vi varit rätt flitiga med uppdateringen? Tycker att alla som bloggat här har skrivit lagom många inlägg per dag och att alla varit intressanta och läsvärda! 
Sen så går ju faktiskt alla som bloggar här i skolan och alla vet ju att dom flesta hästmänniskor e ju rätt så upptagna med att vara i stallet osv. 
Tilde kommer hem på tisdag, eller möjligtvis onsdag och då blir det som vanligt igen.

Men men, nu får Lisa ta över igen! :) ville bara få det sagt att jag tycker att vi faktiskt gjort ett rätt bra jobb, som faktiskt inte e slut ÄN ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0