Trööööttt!

Har haft fullt upp idag alltså och nu känns det som att jag ska ramla ihop i en hög närsomheltst :o
Först så var det ju praktik på Segersta :) Vi gjorde lite småsaker och så fick vi rida. Vi red ut, skrittade och travade. Jag fick rida en häst som kallas för Kexet, men heter Son of Chex. Han skulle väl snart gå Grand-prix tror jag.
Och alltså shit vilken trav! Haha jag flög i varje lätttridning :P stört!
Han var lite rädd för allt typ :p och en gång blev alla rädda utom lilla Milton. Då började Kexet göra massa konstiga saker, han trampade på stället då också! fett coolt haha.
Aja var en rolig dag där!
Kexet :) (snodde bild från deras hemsida)

Drog sen direkt till överby för att rida. Fick rida på Olivia. Det var längesen :p
Gick inte så jättebra, var slut redan då. Och så är hon så sjukt stel (eller vad man ska säga) i vänstersidan så då drog jag i vänstertyglen och släppte höger, inte bra. Men i slutet så blev det väl bra ;)
Olivia :)

Sen var det tävlingsmöte direkt typ. Vi pratade lite om allsvenskan och våra hemmatävlingar. Typ delade ut lite uppgifter och sånt :)
Bestämde tävlingar också, dom jag kommer åka på är:
10/4 - Stäket (allsvenskan div 3 omgång 1)
22/4 - Vällingby
1/5 - Överby (hemma) Lektionsponnymästerskapet
15/5 - Bogesundslandet (allsvenskan div 3 omgång 2)
22/5 - Hufvudsta (allsvenska div 3 final)
5/6 - Enskede
18/6 - Roslagen
Kommer man träffa några? :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Du kommer träffa MIIIG! :D :D <3

2011-01-28 @ 21:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0