Segersta

Har ju somsagt haft sjukt kul där! även fast det var tidiga mornar och sena kvällar var det helt klart värt det! Har ridit massa också, kommer inte ihåg exakt vilka och när och hur det gick och sånt :p Men i lördags så hoppade vi!! Det kommer jag ihåg haha. Det var jätteroligt! Jag red på en häst som heter Hit Master som går MSV:A, St:George. Men han har tävlat hoppning också! typ 130, så han var jätteduktig och det gick bra! Var litesvårt att rida ihopp honom vid hindrena för han blev lite stark, men annars kändes det bra. Jag har också longerat typ 100 hästar också haha :D
Och så har vi haft jättemysigt på kvällarna, alla är så snälla och vi har haft jätteroligt tillsammans!
vi badade och hängde vid bryggan några kvällar, myys!
några bilder på mig och H-M från framridningen till hoppningen! :) så himla skönt att hoppa i dressyrsadel haha!
hahahah Jeanna Högbergs charmiga hund Bettan som vi var hundvakt åt ett par dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0