Programträning!

Red ju LA:1 för Lisa.
I början kändes det typ bajs på framridningen (sen är det ju svårt att rida fram 4 stycken i collecting också). men sen så blev det bättre med Sandras hjälp :)
På banan så travade jag först lite och sen så när jag skulle fatta galopp så busar han och bara sticker haha xD trodde typ att han skulle hoppa över staketet :p men jag svängde in på volt och sen var det inget mer med det^^
Själva programmet kändes sådäääär, inte bra, men det var inte dåligt heller. Han kändes typ lite seg, men tror inte att det märktes, fick en sjua på framåtbjudningen. Hade väl inga direkta missar heller, typ att i galoppfattningen så var rumpan tre meter innanför spåret typ, men han busade iaf inte! Sen så sög vänstergaloppen lite, han var inte riktigt eftergiven. Ryggningen var helt okej idag! :) Och mellangaloppen gick också! :D
Fick tre femmor, två på vänstergaloppen och så första fattningen :p
Jag gjorde dock big fail, skänkelvikningarna börjar från D! Jag trodde man skulle vända upp och börja direkt, men tydligen inte :P Så lisa sa det efteråt
Men ja 62,11% blev det.
Film kommer typ på onsdag :) och bilder kommer snart tror jag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0