Shoppingen!

Nu tänkte jag berätta för er vad som fick följa med hem från scandinavium och ghs ;D
Det första jag köpte var det mest onödiga, som stod längst ner på behöverlistan....
-Träns, men alltså det var liksom precis vad jag ville ha och det var inte så dyrt, så ja kunde helt enkelt inte låta bli hehe. Tänkte ta med till stallet och prova på Darco imorn.
(har bytt ut pannbandet)
Men som ni ser är det vitfodrat OCH lackat, mums! Visst var det sjukt fint? hoppas att det passar!
-Paddar, Mias ni vet såna där ljusgula. Ett par fram (69kr) och ett par till bak (79kr). Från Svensk Ridsport, tror jag det hette.
-Ridspö, Då mitt är typ trasigt. ca 1 meter svart med lite bling på ;D 129kr på Charlie's
-Chaps, Eftersom jag rider med det på praktiken och solna tyckte jag att det kunde vara bra att införskaffa ett par lite snyggare haha. 150kr på Börjes.
-Ridhandskar, Roeckl ofc! bara 350 kr på Skara. Såg att dom hade för 300 på ett annat ställe men min storlek var slut :(

Glömde såklart bilden på pappas dator, så ni får se dom andra sakerna nästa vecka, varesig ni vill eller inte hehe ;D

Kommentarer
Postat av: Sanna

shiiiiiiit vad snyggt! :D :D

2011-03-04 @ 10:14:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0