Sorry!

För uppdateringen (som saknas) men jag ser att ni har kikat in här ändå hihi<3
igår var jag på Segersta hela dagen, vi gjorde mest basic saker. Fick rida lite på Ohlsson, eller Calvados som han egentligen heter. Jag tycker att det är väldigt ful häst! Han är inte vacker alltså :p men såklart så är han asfin under ryttare ;) tävlar väl på msv:b nivå tror jag? :p
Och så fick vi tvätta speglar i riduhuset (haha), ingen höjdare för mig som är fett höjdrädd (haha) bara typ halva spegeln, nedre delen, blev gjord :p
Kom hem vid halv åtta efter att ha hämtat saker hos pappa också. Då var jag heeeelt slut så när jag kom hem åt jag middag, tog ett bad sen gick jag och la mig. Fett skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0