Dagens ridpass

Känns bra att det har gått ett tag mellan att jag skriver och att jag red. För jag var riktigt arg/ledsen efter haha :p
För alltså jag red som en kratta idag och det kändes sämst. Eller egentligen kändes det inte så dåligt.
Tror att det beror på att Lena höjer kraven på mig och det blir protester och jag känner mig värdelös när hon har så mycket kritik. Men det är ju det jag vill egentligen haha ;) Så ja. Fast tyvärr så gav jag bitvis upp idag. Fy!!
Men imorn då jävlar, för nu har jag redan taggat om! :D
Red på Darco idag för er som inte förstod det haha
nuvarande favoritbild, hehe!


Hade ridning varit enkelt hade det hetat fotboll!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den sista meningen... haha så sann, så sann ;)

2011-05-25 @ 21:54:57
Postat av: Anonym

Ladda upp filmer ifrån dom senaste tävlingarna :)

2011-05-26 @ 23:58:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0