hello

alltså skulle publicera det här inlägget igår, men som ni vet så dampade blogg.se. Så när jag skriver idag så är det alltså igår, söndag :p
Sorry för den bristande uppdateringen :)
Var i stan igår med Ronja, Elin och lilla Sanna :) dagen avslutades med bio, mys!
Idag åkte jag tidigt till stallet och knoppade Trofenda, sen så följde jag med Sandra och Zara till Solna där det var lektionshästmästerskapen. Dom var duktiga som vanligt men hade två missar och domarna var 3 gamla kärringar :p
Dom fick 62,02% vilket är det minsta dom har fått någon gång. Men dom kom iaf tvåa :) Fast Sandra var sur. Hon har ju vunnit dom tre senaste åren med Doris.
Sen stannade vi och kollade på Trofenda och Eden. Dom hade också några missar, men annars var det fina ritter! Dom båda fick väldigt dåligt betalt tycker jag.
Aja bedömningssporter you know ;)
I helgen är det min tur att tävla igen :D (känns som det är massa tävlingar hela tiden, men det är kuuul!!)
Då åker vi till Bogesund och rider omgång 2 av allsvenskan. Och då jävlar alltså! Nu ska vi till final!
Såg också att vi ska hoppa både imorgon och på onsdag. Fast som tur var fanns det plats i gruppen efter min imorgon, så då rider jag två lektioner i rad. :)
Åker ev. till gävle en sväng på tisdag för morfar fyller år!
Nu vart det en massa pladder, hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha va jag sur? ;P

2011-05-09 @ 20:55:10
Postat av: helena

Alla fick väldigt dåligt betalt. Tänkte dom ens på att det va lektionshästar? aja :P

2011-05-09 @ 22:43:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0