Torsdag

Segersta today :) Sista praktikgången för den här terminen, lite sorgligt :/ men jag ska antagligen sommarjobba där så mig blir dom inte av med ;)
Ja det var en rätt lugn dag idag också. Skrittade ut en sväng med rebeckorna på Wolfman. Åh vad han är fin den hästen, jag är typ kär! Så charmig, sjuuukt snygg och verkligen jättebra gångarter! Nu är han tyvärr halt, men det är nog bara en vrickning. Men han var lite pigg i början och ville bara studsa/trampa fram :p Men ja han kommer nog bli en asbra tävlingshäst när han blir stor :'D måste fixa någon söt bild på honom så ni får se hur han ser ut.
Annars gjorde vi inte så mycket, vi åt massa kakor :D
Sen åkte jag till Överby och red lektion på finaste Darco<3
Gick bättre idag än igår. Han kändes fin i galoppen också, speciellt vänster!
Vi tränade på att flytta framdelen i skritt och trav. Det gick faktiskt ganska bra, darco är duktig på det :)
Nästa vecka är det tävling på Enskede, ska rida en LB:2.
Och imorgon är det hopptävling på solna med skolan. Haha fett kul, stilhoppning :p Har önskat Leo och Charlie... hoho :D
Lycka till Tilde!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0