awesome helg

Har haft en galet rolig helg som har spenderats på globen!!
Var ju där i fredags och såg alla tre showerna med mina kärakära klasskompisar, mycket roligt att se var det. Och jag tyckte clinicen var bra och inspirerande även fast jag hade lite svårt att koncentrera mig ibland :p
Sen på lördagen var jag där med stallbarnen och såg mittenshowen, sen stannade jag kvar med mathilda och sofia, och vi hittade även elin och ronja, så då kollade vi på kvällsshowen tillsammans!
Och idag var jag och sofia på hoppningen imorse. Såg kung roffe. hängde med elin & ronja.
Sen så kollade vi lite i slutet på dressyren också, hann se Minna, Tinne & Patrik iaf. Grymmagrymmagrymma!
Och Tinnes Anton, vilken stjärna!!!
Kung Patrik vann på Toy Story, Härligt!
Sen åkte vi hem efter det :)

Har verkligen haft sjukt kul de här dagarna & grymt bra sällskap också!
Orkar inte skriva så utförligt, är stört trött då jag har kommit hem väldigt sent och gått upp väldigt tidigt. Men det har varit så värt! Och så duktiga svenskar som har vunnit :D
Blev inte så mycket shopping, behöver inte så mycket och kan ju spara lite till Scandinavium (lääääängtaaar!!!)
Men köpte en gryymt snygg väst från Spooks som jag har kikat in ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0