:)

Förlåt för den uteblivande uppdateringen, har haft fullt upp hela tiden!
Sov ju i stallet i onsdags, det var mysigt och spökrundan var läskig! eller inte jätteläskig tycker jag hehe, gick mest och garvade :D
Sen så har jag ridit på Darco varje dag sen onsdags, det har gått bra. Igår red vi med på nästan en hel lektion :D Idag han jag inte rida så jättelänge, men han kändes riktigt fin! Jag har inte börjat sitta nåt på honom utan rider bara lätt och lätt sits i galoppen. Vi har börjat göra lite 20 meters volter också :)
Har ridit på Zara ons, tors och fredag. Gick bättre för varje dag, så är riktigt taggad inför tävlingen imorn! Ska bli så kul! :D
Ni kan följa den online här

Nu måste jag göra klart mina cupcakes och sen sova, godnatt!
zaris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0