onsdag morgon

Ja vi åkte ju ner till Malmö i måndags, åt på max och var framme vid tjugo i fem. Sen så gick vi upp på hotellet en stund och undersökte innan vi gick ner på stan och kollade lite. Har aldrig varit i malmö,malmö innan. Bara på centralen där. Men det var riktigt mysigt!
Sen åt vi middag på hotellet, jag hade ätit så mycket godis i bilen så jag fick typ inte ner nånting hehe. sen åkte vi till Malmö arena. Tyckte det var lite konstigt att det var massa som gick och åkte åt fel håll, klev ur bilen och fick reda på av massa arga skåningar att det var inställt, kulkul haha.
Så då åkte vi och hälsade på några kompisar där, sen så gick vi till hotellet och åt efterrätt hehe, och sen gick vi ner till en biosalong på stan och köpte biljetter till Tintin ;). Bion var feeett stor, det var typ 500 platser och det var helt fullt!! Coolt.
Sen på tisdag åt i frukost, sen gick vi lite mer på stan innan vi åkte hemåt. Vi stannade förbi på Sharpman i mjölby, underbar affär!!!! dom hade allt! ;), där jag köpte lite hästsaker, innan vi åkte heem :)
Nu måste jag skynda mig, ska snart till stallet och sova där inatt, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0