praaaktiiiik

Blir ett kort inlägg, måste sova ;)
Men var ju på segersta. Inte så mycket ridning idag, skrittade bara ut på Capriman tillsammans med Anna och Boogie.
Annars har jag gjort ganska normala saker, typ fodrat, gått med Candyman :p
Men har gjort två nya saker haha! :D Longerat med pessoalounge, inte värsta grejen då det inte var nån skillnad på vad jag gjorde, men jag tycker det verkar vara en bra grej detdär. (Det är alltså en slags inspänningstygel som har en grej bakom bakbenen för att inverka lite mer "bakifrån") Longade Kex. Det är rooligt, för han är så himla lydig och har kanonfin trav.
Och sen så har jag klippt en hel häst med klippmaskin. Gick också bra. Även fast det tog lite tid då lilla Favvo inte ville stå stilla när jag skulle klippa benen. Men blev helt okej tycker jag! :)

nu får ni kolla på en film på mads och SNYGGKEX :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0