fredag

har inte känt för att blogga de senaste timmarna ;)

i fredags så red jag på solna med skolan. Fick rida på Olivia igen. Hon var sitt vanliga jag på framridningen, seg (hon har inte så mycket respekt för varken skänkeln eller spöt) och så lite stotjurig ibland. Men hon kändes ändå helt okej för att vara hon. Bättre snabbare än förra gången.
Sen när vi började hoppa blev hon pigg och glad :D.
vi gjorde en övning med serpentiner och små bockar på medellinjen som vi skulle byta galopp över och sen följa långsidan och hoppa två hinder. Och tro det eller ej, men hon bytte rent över hindrena alla gånger utom en! och så hoppade hon fan fint på dom riktiga hindrena. Jag trodde faktiskt inte att hon skulle hoppa så bra. Hon blev till och med lite stark emellan och hoppade av istället för att trampa om (y) så själva hoppningen var kul, fast jag kan ju inte direkt säga att hon är superrolig på marken ;) (förlåt olivia)
Övningen! snodde rebeckas fina paintbild :)


Olivia hahah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0