gud hatar mig

lilla heavy är också halt :(
Så det blir nog ingen tävling på söndag, eller ingen mer tävling alls den här terminen.
Och okej, tävla är inte allt, men jag behöver verkligen ett mål/tävling att se framemot för att det ska kännas värt att rida. Annars blir det lätt att jag lullar runt och inte gör mitt bästa. sån är jag bara, en tävlingsmänniska. Får se hur det går för mig nudå det närmsta halvåret.
imorgon ska vi springa med darco igen och se om vi kan börja skritta uppsuttet igen, hoppashoppashoppas

Kommentarer
Postat av: Isabelle Westergren

Mm hon klarar inte av sånt längre :( pluttan<3

2011-10-19 @ 21:43:49
URL: http://isabellewestergren.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0