onsdag

Var på segersta idag :)
Skrittade ut på finfina Wolfman (typ som vanligt). Han är så himla fin och gullig, tänk om man hade pengar... ;)
Sen fick jag också rida fram Capriman till Mads. Red på kandar. Han brukar vara rätt spänd när man hoppar upp och har tydligen haft värsta sadeltvång förra veckan. Men han var snäll nu som tur var! Han kändes ganska spänd i början på själva framridningen, men det brukar han vara. Och så är han väldigt känslig i munnen, så när han tycker att man tar för hårt eller när jag började komma åt honom lite bättre så stannade han och lättade i fram...
Jag fick rida ganska länge, så sen började det kännas bättre. Galoppen kändes väldigt bra! jag gjorde lite skritt-galopp övergångar och enkla byten. Man får ju passa på när man får rida hästar som verkligen kan samla ihop sig och göra bra övergångar. Sen så kändes traven bättre också! :) så det var roligt.
här är en film på mads och capriman, så kan nii se hur han ser ut :) (han är tillsalu dessutom)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0