min daaaag

Var på segersta som ni kanske fattar? ;) Var en rätt seg dag där, mycket att göra och lite ridning. Men skrittade Wolfman och 4åriga Sune (Sometime Q). Sune blev faktiskt nästbästa gångartshäst på kvalitén på strömsholm i söndags. Duktig pålle!
Sen blev vi klara med stallet rätt sent, åkte direkt till överby och kom dit typ halv sju.

Sune på strömsholm i söndags!

i stallet tog jag hand om Darco lite, kylde, lindade och såntdära :)
Han var typ liite bättre idag, eller gallorna hade nästan försvunnit, men han var fortfarande varm. Lena vill inte sätta igång honom för ens hon har fått grönt ljus, så imorgon ska han skrittas med ryttare och på torsdag kommer veterinären för att titta på Dion och då kollar han Darco på en gång.
Så på torsdag får jag reda på om jag kan tävla eller inte på söndag. Håll tummarna!
söööt ponni!

Kommentarer
Postat av: Helena

Hoppaaaaaaaaaaaaaaaaaaas, tilde vi vill ha er med!!! <3

2011-09-06 @ 23:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0