onsdag

idag var det en lugnare dag på segersta så det var sköönt!
Fick rida fram en häst som heter Rocky. Vet ingenting om den, men den är där på typ tillridning eller nåt, den har sadeltvång och kan bocka ;) Men den var snel när jag red, skönt!
Annars så skrittade jag ut på en 5åring som heter Van Morrisson (Morris). Han är asstor för att bara vara 5, kommer typ bli en dinosaurie. Och så fixade vi i stallet. Jag åkte mot överby vid 3.

Väl på ridskolan så hade vi US möte och sen promenerade jag med Darco och lindade och såntdära. Han var bättre idag, typ haltade inte. Men han är fortfarande varm på kotan. Och imorgon klockan tolv får ni hålla tummarna. Då får jag reda på om Darco är långtidsskadad och om jag får tävla eller inte på söndag.
Såååå nervööööös så jag typ kan spyyyy! Hoppas innerligt att det inte är något. Hellre att jag hoppar över tävlingen, bara han blir bra. Inte kul att se alla andra rida på "sina" ponnysar när jag går ut och går istället.
Bli bra Darco, bli bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0