tävlingsresultat!

Nu har jag sovit middag eftersom klockan ringde 05.10 imorse.
Och klockan 22 ska jag sitta bänkad framför teven, för då är det sammandrag från EM och Rolf-Görans GULD! SÅ AWESOME!

Jag och Zara skrittade från stallet tio över sju imorse, och så skulle vi rida en snabbare väg, men vi red lite fel :p inte så att det påverkade ridningen iaf :)
Red inte fram så länge, hon var ju bra uppvärmd när jag kom dit. Det kändes helt okej på framridningen, inte bra, inte dåligt.
Inne på banan kändes det rätt bra också, domaren satt i en trailer, men hon kollade knappt. Så snäll!
Hade inga missar, men övergångarna i serpentinerna blev lite sådär. galoppen kändes väldigt bra! :)
Vi fick ihop 68,52% och det räckte till vinst! Det var roliiigt :D
Och anmälningsavgiften åter, så tävlingen blev typ helt gratis, NAJS!
fler bilder och film kommer! :)

Kommentarer
Postat av: sofia

ni var så duktiga! det var ju kul att du fick rida på den bästa hästen första gången :D

2011-09-18 @ 21:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0