torsdag

På segersta var det fullt upp, som vanligt. Och idag var det kunder där mellan 10 och 15, vilket betydde att allting skulle se tiptop ut exakt hela tiden! När en fodrade hö fick en annan gå bakom med sopen, hästarna dom skulle kolla på skulle putsas, knoppas, lindas och allt sånt!
Men det var roligt :) Var en kille från spanien som provade två hästar också, han var typ i min ålder, och när hans tränare pratade med honom fattade jag först inte vilket språk det var heheh.
Hann med att skritta på HM och Lorenzo också.
Och så kunde jag inte hålla mig, ringde till Lena under dagen och frågade vad vetrinären sagt om darco, FRISK! :D
Så på söndag blir det täävling! :D

Red lektion på honom på kvällen. Gick bättre än vad jag hade trott att det skulle göra, och bitvis kändes han riktigtriktigt fin! taggaaaaaa galeeeeet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0