bloggtävling :)

Jag är med och tävlar om ett gästinlägg hos teamsl.blogg.se

Jag tycker att jag fler borde läsa min blogg för att den är kanske inte så annorlunda, men den är skiljer sig ändå mot de flesta andra hästbloggarna då jag inte har en egen häst. Jag får istället chansen att tävla på en jättefin ridskoleponny. Mest i dressyr men även någon hopptävling har vi startat.
Jag visar att man kan tävla högre än klubbtävlingar även fast man kanske inte har råd eller tid med en egen häst, alltså har jag inte samma förutsättningar som de flesta andra på tävling, men det går faktiskt väldigt bra ändå!
"Ju svårare det är att ta sig till toppen - desto vackrare är utsikten"

Jag och fina Darco som jag tävlar på :')

Kommentarer
Postat av: malin

klockrent skrivet det där med "ju svårare att ta sig till toppen - desto vackrare är utsikten" måste jag säga! :)

2011-04-15 @ 20:37:23
URL: http://maallaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0