dagen

har varit på segersta idag ju, var en rätt chill dag, så det var sköönt. Jag och Rebecka red ut med Jenny på morgonen och galopperade. Mysigt! Jag fick rida en femåring som heter Wolfman. Han är ganska liten, men sjukt fin! Det var rooligt och det var ju bra väder och så :) och så har han underbar trav, som alla andra hästar där!
Sen så har vi smörjt och hjälpt till lite med att fixa inför tävling, som dom åkte till idag och typ tagit in hästar från hagen :P

Efter det så åkte jag direkt till överby. Och idag så fick jag rida på Darco :)
Gick sådär, han kändes seg och tung i handen från början, men det blev bättre mot slutet. Lite stret i galoppen också, men det blev också bättre i slutet. Så en helt okej lektion ;)
Imorgon blir det Solna med skolan, det var ett tag sen. Vi ska hoppa och jag vill nog rida på Leonardo di Caprio om han går med =) Har inte hoppat sen typ sportlovet heller haha

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: hahah du e så jävla sär! jag ska skriva på svenska ;)<3

2011-04-14 @ 21:35:04
URL: http://theincredible.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0