jobbigt

har haft en sjuuukt jobbig dag idag :P
Först så fick jag springa till bussen till ågesta, men jag hann! det var asjobbigt för nån utan kondition ;)
Sen när vi skulle hem hade jag asbråttom för vi har vart på bio i stan. Och så när jag kom till helenelunds station så märker jag att bussen inte går förns om 20 minuter, så jag går/springer hela vägen hem. Är hemma och fräshar upp mig och byter om i typ 5 minuter innan jag går till bussen. Väl där så ser jag att den redan har åkt förbi, jag trodde den gick 45 men tydligen så gick den 42 :/ SÅ jag spraang till helenelund IGEN. fyfan alltså vad jobbigt det var!
Och sen efter bion så gick jag och lisa hem därifrån hahah omg.
Träffade massa random människor också :s x)
var på bio med elin, ronja, lisa, helena, sofia och sanna :) mys! Ni vill nog inte veta vad vi såg.....

Kommentarer
Postat av: sofia

2011-04-02 @ 00:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0