tävlingen

Orkar inte skriva så mycket nu och filmer får ni imorn för jag lyckas inte ladda upp dom på YT :s



I LC:2 så blev han seeg, så fick ett galoppinslag i en volt och så sparkade han mot skänkeln i galoppen :p men annars kändes det faktiskt helt okej. Fick 61,429%

I LC:1 var han grymt fin och allt gick väldigt bra! Det enda var att han vevade lite med ett framben i halten. Men jag är jättenöjd med den ritten! och jag satt typ och var jätteglad medans jag red och började gråta efter haha för att det var så kul att rida hahaha xD
Lite tråkig bedömning dock. Fick en sjua, en åtta och så en femma på halten, ALLT det andra fick jag sexor på, med slutkommentaren: " Trevlig uppvisning, försök att få lite längre hals - Annars prydligt och fint!"
60,741%
Jahopp
bara att ta nya tag till nästa omgång. Har ingen aning var jag eller laget hamnade på resultatlistan. Åkte hem direkt efter.
Ni kan få bilder också imorn på min fina prins!

Kommentarer
Postat av: issa

Ni var grymma! ;D

2011-04-10 @ 21:59:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0